Welkom op het forum

Kooptip

Samson & Gert - Hotel op stelten

"Hotel op Stelten", de knotsgekke film van Samson & Gert!

Banner120x90

Galaxy Park: Fandagen 18 en 19 februari

Re: Galaxy Park: Fandagen 18 en 19 februari

Berichtdoor anubisxsibunax » 18 feb 2012, 12:59

Ik ben net terug vande fandag het was echt super morgen ga ik weer en dan komt er een verslagje :D
het huis anubis 4 ever!!! stef en femke =cute ! <3

anubisxsibunax
Lid
Lid

Land: België
Geslacht: Vrouw
Fan van: het huis anubis ,spring,jelle cleymans

Berichtdoor davy11 » 19 feb 2012, 10:22

Ik wil niks weten over de finale :0 Ik wil wel foto's zien !!!(van de fandag )
Iedereen maakt fouten, maar iedereen met spijt verdiend een 2de kans.

davy11
Lid
Lid

Land: Nederland
Echte naam: davy
Geslacht: Man
Fan van: anubis

Berichtdoor anubis4ever1 » 19 feb 2012, 10:30

ik wil iedereen wel vragen om verslagjes in een spoiler te zetten!

anubis4ever1
Lid
Lid

Echte naam: Beau
Fan van: het huis anubis, Samson & Gert,...

Berichtdoor shaniatje » 19 feb 2012, 13:14

Hoi,
ik ben net thuis van de fandagen in Kortrijk. Wauw wat een super afleveringen. Zo spannend! maar ik zal niks vertellen hoor ;-)
Ik heb ze een tekening gegeven en ze waren allemaal zoooooooooooooo heel erg lief en vriendelijk.
Ik kijk al uit naar een volgende meet en greet :-)

shaniatje
Lid
Lid

Echte naam: Shania Breyne
Fan van: Het huis Anubis, Galaxy Park.

Berichtdoor Gamma Thomas » 19 feb 2012, 20:40

Ik ben vandaag ook naar Kortrijk geweest. Heb ook een aantal foto's gemaakt. De fandagen waren echt super. Verlang tot die in Plopsaland de Panne :kwijl: Beschrijving van de finale (in een spoiler) komt in het Nabespreking-topic.

Spoiler: Bekijk
Op deze foto kan je de plaats zien waar ze signeerden.
Afbeelding

Hier 2 foto's van de cast (Mijn fotocamera is wel barslecht in het nemen van foto's als het er op aankomt om in donkere ruimtes foto's te nemen.
Afbeelding
Afbeelding

De poster dat je bij de Fandagen kreeg met de handtekeningen erop
Afbeelding

Gamma Thomas
Lid
Lid

Echte naam: Thomas
Fan van: Het Huis Anubis en Galaxy Park

Berichtdoor shaniatje » 20 feb 2012, 10:50

Ik kijk er ook al naar uit. Het staat al op de kalender.... ongeveer natuurlijk ;)
Wat waren ze lief he? Femke vond mijn outfit super mooi zei ze. haha.
Toen werd ik wel bloedrood :-)

shaniatje
Lid
Lid

Echte naam: Shania Breyne
Fan van: Het huis Anubis, Galaxy Park.

Berichtdoor anubisxsibunax » 20 feb 2012, 22:37

mijn verslagje over de fandagen
dus ik was dus eerst zaterdag naar leuven gegaan samen met mijn zus en ik was echt superzenuwachtig want ik had ene brief voor nicolas geschreven en een kadootje voor astrid bij. En was erg benieuwd wat ze er van zouden vinden en dan gingen we op onze plaats zitten en opeens stond veronique van ketnet daar en ze vertelde dat we hier waren over informatie over het slaapritme van potvissen wat natuurlijk helemaal niet waar was maar het was best wel grappig al die kindjes zo te zien lachen enzo. en dan uiteindelijk kwamen de acteurs binnen ik werd echt helemaal gek denk ik haha xd en dan werd er een klein interviewtje gehouden met de acteurs wat ik gefilmd heb ( in antwerpen) en dan daarna mochten we rij per rij naar beneden gaan met onze poster voor handtekeningen ik zat ongevee rin he tmidden dus heb niet zol ang moeten wachten en dan stond ik de rij ik verging echt van de zenuwen voor die brief en het kadootje en toen ik eindelijk bij hun was gaf ik zo mijn brief aan nicolas en immanuel had dat zo gezien en dan zei die zo " ik wil ook een brief" en dan soy antwoorde erop " dat krijg je niet hoor iongetje dat is allen voor aliëns" Ik vond dat echt grappig en dan gaf ik ook mijn kadootje aan astrid wat ze heel leuk vond en ze wist dan ook dat ik dat meisje van twitter was dat zei ze me en ze ging me laten weten wat ze er van vond en ze was sprakeloos zei ze :) dus ik was echt heel blij en imannuel had ook gezien dat ik dat kadootje gaf waarop volgde " ik wil ook een kadootje " waarop soy zei " jongetje toch" haha vond het echt grappig dan ging ik terug naar mijn plaats om de afleveringen te zien die trouwens geweldig zijn! en dan de volgende dag in antwerpen het was ten eerste echt een super grote zaal veel groter als die in leuven en deze keer zat ik op rij 4 en ze begonnen vanachter van rij tot rij voor de handtekeningen dus heb best lang moeten wachten maar het was de moeite waard want toen ik er eindelijk was herkende astrid mij :d ze zei zo " hee zijn jullie er weer" en nicolas die naast haar zat zei dan " die zijn hier wel niet al gewwest hé " "maar jawel "nee" " jawel dat meisje heeft mij een kadootje gegeven waarvoor nog is bedankt trouwens" "huh"" ja dat is dat meisje van die brief" " aah jah" ik zei nog graag gedaan tegen astrid vroeg aan nicolas wat hij van de brief vond en die vond hij heel mooi dus ik was echt heel blij . en toen kwam ik weer bij soy en emannuel en ik zeitegen soy " je heb de groeten van laura " " wie ?ken ik der ?" " he tis een meisje van twitter " " ow naja ik ken de rnie tmaar doe de groete terug" " ze kon nie tkomen omdat ze uit nederland komt dus daarom." " ow komt ze uit nederland wat leuk "imannual kwam ertussen " nou deze jongen komt ook uit nederland en hij is er ook haha " waarop hij een nep boze blik van soy kreeg xD dan kwamen we bij lauren en ze zei veel plezier met de afleveringen en ik zei an " van ja we hebben ze al gezien en ze zijn super " " ow waren jullie al is geweest ?" " ja gisteren in leuven " ooh super " we zeiden nog gedag en dan kwamen de afleveringen ik vond het echt super ! dagen om nooit te vergeten (l)

anubisxsibunax
Lid
Lid

Berichtdoor anubisxsibunax » 20 feb 2012, 22:37

mijn verslagje over de fandagen
dus ik was dus eerst zaterdag naar leuven gegaan samen met mijn zus en ik was echt superzenuwachtig want ik had ene brief voor nicolas geschreven en een kadootje voor astrid bij. En was erg benieuwd wat ze er van zouden vinden en dan gingen we op onze plaats zitten en opeens stond veronique van ketnet daar en ze vertelde dat we hier waren over informatie over het slaapritme van potvissen wat natuurlijk helemaal niet waar was maar het was best wel grappig al die kindjes zo te zien lachen enzo. en dan uiteindelijk kwamen de acteurs binnen ik werd echt helemaal gek denk ik haha xd en dan werd er een klein interviewtje gehouden met de acteurs wat ik gefilmd heb ( in antwerpen) en dan daarna mochten we rij per rij naar beneden gaan met onze poster voor handtekeningen ik zat ongevee rin he tmidden dus heb niet zol ang moeten wachten en dan stond ik de rij ik verging echt van de zenuwen voor die brief en het kadootje en toen ik eindelijk bij hun was gaf ik zo mijn brief aan nicolas en immanuel had dat zo gezien en dan zei die zo " ik wil ook een brief" en dan soy antwoorde erop " dat krijg je niet hoor iongetje dat is allen voor aliëns" Ik vond dat echt grappig en dan gaf ik ook mijn kadootje aan astrid wat ze heel leuk vond en ze wist dan ook dat ik dat meisje van twitter was dat zei ze me en ze ging me laten weten wat ze er van vond en ze was sprakeloos zei ze :) dus ik was echt heel blij en imannuel had ook gezien dat ik dat kadootje gaf waarop volgde " ik wil ook een kadootje " waarop soy zei " jongetje toch" haha vond het echt grappig dan ging ik terug naar mijn plaats om de afleveringen te zien die trouwens geweldig zijn! en dan de volgende dag in antwerpen het was ten eerste echt een super grote zaal veel groter als die in leuven en deze keer zat ik op rij 4 en ze begonnen vanachter van rij tot rij voor de handtekeningen dus heb best lang moeten wachten maar het was de moeite waard want toen ik er eindelijk was herkende astrid mij :d ze zei zo " hee zijn jullie er weer" en nicolas die naast haar zat zei dan " die zijn hier wel niet al gewwest hé " "maar jawel "nee" " jawel dat meisje heeft mij een kadootje gegeven waarvoor nog is bedankt trouwens" "huh"" ja dat is dat meisje van die brief" " aah jah" ik zei nog graag gedaan tegen astrid vroeg aan nicolas wat hij van de brief vond en die vond hij heel mooi dus ik was echt heel blij . en toen kwam ik weer bij soy en emannuel en ik zeitegen soy " je heb de groeten van laura " " wie ?ken ik der ?" " he tis een meisje van twitter " " ow naja ik ken de rnie tmaar doe de groete terug" " ze kon nie tkomen omdat ze uit nederland komt dus daarom." " ow komt ze uit nederland wat leuk "imannual kwam ertussen " nou deze jongen komt ook uit nederland en hij is er ook haha " waarop hij een nep boze blik van soy kreeg xD dan kwamen we bij lauren en ze zei veel plezier met de afleveringen en ik zei an " van ja we hebben ze al gezien en ze zijn super " " ow waren jullie al is geweest ?" " ja gisteren in leuven " ooh super " we zeiden nog gedag en dan kwamen de afleveringen ik vond het echt super ! dagen om nooit te vergeten (l)

anubisxsibunax
Lid
Lid

Berichtdoor Roelisthebest » 21 feb 2012, 11:51

Hahahaha xd. Geweldig stuk ;p Die opmerking van Immanuel is geniaaaaaal haha. "Nou deze jongen komt ook uit Nederland en hij is hier ook"
En volgens mij is dit al de 4x maar toch haha; nogmaals bedankt om de groetjes te doen aan Soy ^^
06-06-09, 23-01-10, 17-05-11, 03-07-11, 05-11-11, 03-01-12, 28-01-12, 05-02-12, 25-02-12, 31-03-12, 15-07-12, 17-07-12 :lief:

25 februari afscheid genomen van Anubis. Juliann kon het niet beter afsluiten!

Roelisthebest
Lid
Lid

Echte naam: Laura
Fan van: Anubis, Galaxy Park, Rox, Louis Talpe

Berichtdoor davy11 » 23 feb 2012, 16:16

Op Studio100tv.be staat een filmpje over de fandagen :)
Iedereen maakt fouten, maar iedereen met spijt verdiend een 2de kans.

davy11
Lid
Lid

Echte naam: davy
Fan van: anubis

Vorige

Keer terug naar Galaxy Park