Welkom!
Kooptip
Heb jij al het eerste deel van de hitserie Hotel 13 op DVD? Bestel hem nu en beleef meer dan 8 uur kijkplezier!
mega mindy stopt waarschijnlijk.
|
25 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
|
Re: mega mindy stopt waarschijnlijk.
Dat Anton Cogen zegt dat de reeks in 2017 stopt wil niet zeggen dat Mega Mindy dan voorgoed voorbij is. Ik bedoel, kijk naar Samson & Gert. Zij hadden ook nog een film en twee specials na het einde van de reeks in 2005. En natuurlijk nog ieder jaar de Kerstshow.

tlemmens10- Lid

- Echte naam: Tim Lemmens
- Geslacht: Man
- Fan van: Samson & Gert, Kabouter Plop & Mega Mindy
tlemmens10 schreef:Dat Anton Cogen zegt dat de reeks in 2017 stopt wil niet zeggen dat Mega Mindy dan voorgoed voorbij is. Ik bedoel, kijk naar Samson & Gert. Zij hadden ook nog een film en twee specials na het einde van de reeks in 2005. En natuurlijk nog ieder jaar de Kerstshow.
Daar heb je gelijk in. Maar wat ik zoo raar vind is dat er nog steeds geen nieuwe afleveringen zijn aangekondicht.
voor 2012 en over een nieuwe special of film hoor je ook niks. Het lijkt er een beetje op dat ze mega mindy
af hebben gebouwd of op een laag pitje hebben staan. Zou het iets te maken kunnen hebben met louis talpe dat hij het nu te druk heeft met GTST. want mega toby heeft dit jaar nog niet een optreden gedaan voor zover ik weet. Daar bij was hij ook niet bij de verhuis party van ketnet en mega mindy wel. En mega mindy zonder toby dat kan niet.
mega mindy- Lid

Toch wel even melden dat als alles volgens planning verloopt, er dit najaar een nieuwe Mega Mindy en Mega Toby special verschijnt
Ik ben zo gek iedereen mag dat weten, ik ben zo gek daarom zing ik zo luid. Ik ben zo gek kheb het altijd verzwegen, ik ben zo gek maar nu moet het eruit!

anubis4ever1- Lid

07 mei 2009, 16:34 - Woonplaats: tongeren
- Land: België
- Echte naam: Beau
- Geslacht: Man
- Fan van: het huis anubis, Samson & Gert,...
anubis4ever1 schreef:Toch wel even melden dat als alles volgens planning verloopt, er dit najaar een nieuwe Mega Mindy en Mega Toby special verschijnt
Dan zal het inderdaad wel meevallen met het stoppen.

Alberto en de burgemeester: "Seeg, we vervelen ons."
Samson: "Mwa, misschien kan je een spelletje doen."
Alberto: "Ja! Dat is het. We spelen het spelletje 'Koekjes eten', en wie de meeste koekjes eet die wint!"

Samson: "Mwa, misschien kan je een spelletje doen."
Alberto: "Ja! Dat is het. We spelen het spelletje 'Koekjes eten', en wie de meeste koekjes eet die wint!"

bas169- Lid

- Fan van: Samson & Gert
thestarshow schreef:Volgens ANTON COGEN stopt mega mindy,ja. Maar wel pas in 2017 !!! Geen zorgen dus.
Dat was een grapje. Hij bedoelt daarmee te zeggen dat de serie in ieder geval nog heel lang doorgaat, denk ik dan.
"Niet zoveel bolletjes voor Octaaf!"

Samba-boy- Lid

|
25 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
|