Welkom bij Studio100fan.eu!

Al meer dan 12 jaar houden wij je op de hoogte van het laatste nieuws en informatie over Studio 100. Je kunt bij ons ook terecht voor leuke kleurplaten, spelletjes of een gezellige babbel en er is hier nog veel meer te beleven! We wensen je veel surfplezier toe!

Het zat er aan te komen... de eerste S&G film!

Berichtdoor fun4life » 13 Dec 2006, 12:02

fun4life

Voormalig moderator en ere-lid
Leeftijd: 22
Land: België
Echte naam: Nick
Geslacht: Man

Burgemeester: "Er komt een Samson-film"
wo 13/12/06 - Studio 100 werkt aan een film over Samson. Dat heeft Walter De Donder gezegd op Studio Brussel. De Donder speelt meneer de burgemeester in de tv-serie "Samson en Gert" en hij is ook bekend als Kabouter Plop.
Studio 100 bevestigt dat er plannen zijn voor een film rond Samson, maar die zitten pas in een beginfase. "Het verhaal is er nog niet en de periode van de opnames ligt nog niet vast", luidt het. Wanneer de film in de zalen komt, is ook nog niet bekend.

Over de tv-figuren Kabouter Plop, Piet Piraat en K3 maakte Studio 100 al verschillende films, maar Samson, die aan de basis ligt van het succes van het productiehuis, viel die eer nog niet te beurt.

De tv-serie "Samson en Gert" loopt al sinds eind de jaren 80 op de VRT. De pratende hond werd tot 2005 vertolkt door Danny Verbiest. Nu geeft Peter Thyssen zijn stem aan Samson.

Walter De Donder promoot momenteel de nieuwe Plop-film, "Plop in de stad".
In aanbieding bij Fred Kroket. Potten mayonaise of augurken. Voortaan ook in potten van 5 liter! :P

Berichtdoor Mathias » 13 Dec 2006, 12:40

Mathias

Beheerder
Beheerder
Leeftijd: 19
Fan van: Samson & Gert

eindelijk
eindelijk

geweldig
hopelijk wordt het dan toch echt iets :P

uit welke krant komt dit?

Berichtdoor Pascal » 13 Dec 2006, 13:39

Pascal

Leeftijd: 23
Land: Nederland
Echte naam: Pascal

Off topic :
* Denkt aan het scenario wat de moderators al hebben bedacht met dames in strakke pakjes die Gert betrappen in de douche * :ssst:

On topic :

Ben wel benieuwd wat ze deze keer gaan verzinnen om het een beetje "realistisch" te laten lijken. Het lijkt me eigenlijk wel leuk om eens een keer echt in de straten te filmen. Dat ze ergens ook daadwerkelijk heenlopen en niet alleen maar dat ze er al zijn. Diners in "De vergulde Fazant" , inkopen doen in het warenhuis waar Octaaf vroeger werkte. Een blik bij "De spieren los" en niet te vergeten een bezoek aan de bakkerij en slager. En een date met Marlène die dan weer met Jean-Louis Michèl ervandoor blijkt te zijn als Gert daar aanklopt.

Berichtdoor wizzytje » 13 Dec 2006, 13:43

wizzytje

Lid
Lid
Leeftijd: 32
Geslacht: Vrouw
Fan van: de Plopsa's, Wizzy & Woppy en Bumba

Artikel:

Samson krijgt een film

Er wordt gewerkt aan een film over Samson, de hond uit het kinderprogramma Samson en Gert. Dat heeft Walter De Donder, die in de reeks de rol van burgemeester voor zijn rekening neemt, laten weten in de Grote Ochtendshow op Studio Brussel. Meer details zijn voorlopig nog niet bekend.

Samson, een creatie van Danny Verbiest, verscheen voor het eerst op het televisiescherm in de kerstvakantie van 1989 en moest aanvankelijk presentator Gert Verhulst helpen bij het aankondigen van de kinderprogramma’s op de openbare omroep.

Zijn optreden was zo’n groot succes dat de hond en zijn baasje al snel een eigen programma kregen. Hun succes reikt intussen tot in Nederland. Het olijke duo bracht al vele cd’s uit, maar een film kwam er nog nooit. Daar komt nu dus verandering in.

Bron : Nieuwsblad Online (Klik hier voor het origineel bericht)

-edit moderator : even een artikel ervan gemaakt.
Er is iemand die steeds klaar voor je staat, Je mama ziet je graag!

Berichtdoor Lap-zeg! » 13 Dec 2006, 14:11

Lap-zeg!

Lid
Lid

octaafdebolle schreef:Off topic :
* Denkt aan het scenario wat de moderators al hebben bedacht met dames in strakke pakjes die Gert betrappen in de douche * :ssst:

Wel goed vertellen, hè Octaaf. Samson vroeg zich alleen af wie er onder de douche stond, aangezien Gert al halfaangekleed beneden was. :P

Berichtdoor Pascal » 13 Dec 2006, 14:12

Pascal

Land: Nederland
Echte naam: Pascal

Sorry, slecht geheugen :oops:

Berichtdoor Jens » 13 Dec 2006, 14:39

Jens

Echte naam: Jens

Ik hoop dat dit iets mooi wordt... Wel jammer dat Danny dit niet meer kan meemaken :cry:

Ik hoop al lang op zo'n film! Ik ben ooit zelf eens begonnen aan een script te schrijven van een samson film (waar uiteindelijk alleen de eerste scène van af is geraakt :mrgreen:). Mijn film ging over hoe ze elkaar echt leren kennen hebben (met zelfgeschreven liedjes! het was in feite een soort musical film). Maar in mijn versie speelde natuurlijk Danny Verbiest samson :oops:

Ik ben benieuwd!

Berichtdoor El Sandro » 14 Dec 2006, 17:37

El Sandro

Lid
Lid
Leeftijd: 16

Cool :mrgreen:

Berichtdoor bert » 16 Dec 2006, 00:19

bert

Lid
Lid
Fan van: Samson en Gert,Plop,Spring,Mega Mindy,Plopsa,shows

tis super nieuws
samson en gert kerstshow dvd 17 november yuuuuuuuuuuuuuuh

Berichtdoor Elmar » 27 Dec 2006, 18:07

Elmar

Lid
Lid
Leeftijd: 17

Wel met Peter zeker

Berichtdoor Mathias » 27 Dec 2006, 18:08

Mathias

Beheerder
Beheerder

waarschijnlijk wel hé :D

Berichtdoor Elmar » 27 Dec 2006, 18:17

Elmar

Lid
Lid

Jammer
IK alleen gehoord da Alberto er niet in mee speelt dat vind ik wel raar?? :-? :gek:

Berichtdoor Mathias » 27 Dec 2006, 18:19

Mathias

Beheerder
Beheerder

waarom zou dat raar zijn. Koen krucke alias alberto is gestopt met Samson & Gert dus dat is dan doodnormaal dat hij niet meedoet :gek: Trouwens Peter zal het vast en zeker goed doen in deze film :D

Berichtdoor Elmar » 27 Dec 2006, 18:20

Elmar

Lid
Lid

Jaa maar Octaaf Speelt ook niet meer in de shows van S&G en DIe doet wel mee in de film!!! :lol:

Berichtdoor Mathias » 27 Dec 2006, 18:21

Mathias

Beheerder
Beheerder

hoe weet je dat?

Berichtdoor Elmar » 27 Dec 2006, 18:22

Elmar

Lid
Lid

Dat heb ik gelezen :goed:

Berichtdoor fun4life » 27 Dec 2006, 18:26

fun4life

Leeftijd: 22
Echte naam: Nick

Ik vraag me vooral af wie er wel en wie er niet zal in meespelen?! Misschien maken Koen Crucke (Alberto) en Walter Van de Velde (Octaaf) wel een uitzondering en gaan ze dan toch nog één keer meespelen met S&G. Of misschien doen Evi Hanssen (Sofie) en Liesbeth Verstraeten (Miranda) nog eens een keer mee, of Stef Bos (Joop)?

Of ze kunnen het natuurlijk ook zo regelen dat ze S&G in het verleden uitkomen of in een totaal ander dorp, zodat er niemand van de cast moet meedoen tenzij ze natuurlijk Joop in dat ander dorp tegenkomen :mrgreen:
In aanbieding bij Fred Kroket. Potten mayonaise of augurken. Voortaan ook in potten van 5 liter! :P

Berichtdoor Elmar » 27 Dec 2006, 18:26

Elmar

Lid
Lid

En de oude Buurman (Joop Mengelmoes) komt ook weer terug

Berichtdoor Mathias » 27 Dec 2006, 19:07

Mathias

Beheerder
Beheerder