5 extra voorstellingen van K3-show in Vlaanderen

Studio 100 heeft zonet aangekondigd dat wegens groot succes, er 5 extra voorstellingen in Vlaanderen van de nieuwe K3-show in verkoop zijn gegaan. Zo krijgt zeker iedereen de kans om de afscheidstour van Karen, Kristel en Josje bij te wonen. 

Al meer dan 25.000 mensen kochten een ticket voor de nieuwe K3-show, die tussen 18 november 2015 en 17 april 2016 door Vlaanderen en Nederland tourt. Om iedereen de kans te geven afscheid te nemen van Karen, Kristel en Josje en om de nieuwe K3 te verwelkomen, heeft Studio 100 maar liefst 5 extra voorstellingen in Vlaanderen toegevoegd.

Er zullen 2 extra shows gegeven worden in Flanders Expo Gent, op 29 november 2015 om 14:00 en 17:00 uur. 3 extra shows zullen er gegeven worden in het Kursaal Oostende op 3 april 2016 om 11:00, 14:00 en 17:00 uur.

Kijk hier voor tickets en info.

Delen

Reacties via Facebook

2 reacties op “5 extra voorstellingen van K3-show in Vlaanderen
  1. remke schreef:

beste kristel,
    ik ben remke en ben bijna 5 jaar.
    ik zou graag met u naar de regenboogwinkel gaan.daarna zou ik samen met u graag gaan zwemmen.ik wil ook graag naar de stad met jou. groetjes remke.

2. kim schreef:

leuk

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

K3 Concerten in Nederland

Archief

Categorieën