20 Jaar Studio 100 met … Kobe Van Herwegen

2016 is voor alle Studio 100 fans een waar feestjaar, aangezien Studio 100 dit jaar 20 kaarsjes mag uitblazen. Omwille van deze geweldige gebeurtenis, heeft Studio100fan.eu iets speciaals in petto. Vandaag kijken wij terug op 20 Jaar Studio 100 met niemand minder dan … Kobe Van Herwegen.

Kobe Van Herwegen is een Vlaamse acteur, goochelaar, regisseur en presentator. Als 6-jarige werd hij gebeten door de goochelmicrobe: zijn grootste wens was om later goochelaar te worden. Na het beëindigen van zijn middelbare school, komt Kobe’s droom uit: hij mag bij Ketnet aan de slag als huisgoochelaar en niet veel later mag hij er ook aan de slag als Wrapper. Al snel krijgt hij een rol in de populaire Studio 100 serie ‘Spring‘ en krijgt hij zijn eigen goochelprogramma ‘AbraKodabra’.

Naast acteur en goochelaar, is Kobe ook als presentator en Creative aan de slag bij o.a. Studio 100.  Zo regisseerde en schreef hij verschillende theatershows, waaronder de Anubis-show ‘Het Geheim Van de Verloren Ziel‘.

Wij contacteerde Kobe en vroegen hem achter zijn mooiste momenten en herinneringen uit ’20 Jaar Studio 100′.

“Hét moment of dé productie uit 20 jaar Studio 100? Moeilijke vraag. Het begon bij mij allemaal toen ik op mijn 18 jaar telefoon kreeg met de vraag om de rol van David Vercauteren op mij te nemen in de serie Spring. Later kreeg ik binnen het bedrijf dan weer de kans om Abrakodabra te maken, waarna ik met de gelijknamige theatershow enkele jaren door Nederland en België heb mogen reizen. Allemaal momenten die ik nooit zal vergeten en waar ik Gert en Hans ontzettend dankbaar voor ben. De tientallen keren dat ik De Grote Sinterklaasshow in het Sportpaleis mocht presenteren waren ook geweldig. Recentelijk is er dan weer de productie Flin en Flo die niet alleen ontzettend fijn was om te maken, maar waar we in groep ook ontzettend trots op zijn.”

“Allemaal momenten die ik nooit zal vergeten en waar ik Gert en Hans ontzettend dankbaar voor ben!”

Delen

Reacties via Facebook

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

K3 Concerten in Nederland

Archief

Categorieën